آموزش, چوب ماهیگیری

10 مدل بهترین چوب ماهیگیری با قیمت عالی 1403

10 مدل بهترین چوب ماهیگیری با قیمت عالی 1403

10 مدل بهترین چوب ماهیگیری با قیمت عالی 1403 را به شما در این مقاله معرفی میکنیم. چوب های ماهیگیری با کیفیت های مختلف در بازار وارد شده اند. اکثر کالا ها تولید چین هستند و جدیدا کالاهایی از ترکیه نیز وارد بازار شده اند. اما انتخاب یک چوب با ارزش خرید و قیمتی متناسب با کیفیت نیاز به دقت بهترین دارد. تیم مهفیشر در این مقاله به شما کمک خواهد کرد تا چوب مورد نظر خود را انتخاب کنید.

بهترین چوب ماهیگیری مسلما قیمت بالاتری دارند. برای همین ما در این جا در بازه قیمت مختلف در مورد قیمت چوب ماهیگیری به شما کمک میکنیم. ممکن است زمانی که شما این مقاله را میخوانید قیمت کالا ها تغییر کنند اما تیم مهفیشر سعی میکند در سال 1403 همیشه این مقاله را بروز نگه دارد.

بازه قیمت چوب ماهیگیری

بازه قیمت ها معمولا به نوع ساخت، جنس استفاده شده، تکنیک استفاده شده مربوط میباشد. نوسانات بازار به صورت لحظه ای روی اجناس ماهیگیری تاثیر نمیگذارند. اما به هر صورت در صورت تغییر وضعیت بازار، امکان تغییر قیمت در کالا همیشه دیده شده است. ما در این مقاله به رنج قیمت های مختلف، چوب ماهیگیری با ارزش خرید را به شما پیشنهاد میدهیم.

بازه قیمت 0 تا 200/000 تومان

در این رنج قیمت چوب ماهیگیری مناسبی پیدا نمیشود. اگر هم باشد یک چوب ماهیگیری ساده و برای کودکان مناسب خواهد بود.

بازه قیمت 200/000 تا 300/000 تومان

در این بازه قیمت در حال حاضر میتوانید چوب های کاسی با سایز 3.60 تا 4.50 از جنس فایبرگلس یا چوب های طرح تله پارتنر سایز زیر 2.10 استفاده کنید. وزن سبکی دارند. چوب های معروفی هستند و قطعات یدک آنها در بازار موجود میباشد. در این رنج قیمت نمیشود یک چوب بهتری پیشنهاد داد اما در این سایز بهترین گزینه همین دو مورد میباشد.

چوب ماهیگیری تله پارتنر Telepartner 2.10

چوب ماهیگیری کاسی Red wolf USA - 5

بازه قیمت 300/000 تا 500/000 تومان

در بازه مورد نظر دست ما باز تر هست و میتوان دو نمونه چوب ماهیگیری با کیفیت مناسب پیشنهاد داد. چوب ماهیگیری Excellent در سایز های 190 و 210 میتوان با اطمینان گفت یک چوب ماهیگیری میان رده با کلاس بالا میباشد. این چوب ماهیگیری تخصصی قزلی میباشد و با اکشن تخصصی ساخته شده است. چوب ماهیگیری دیگری که بتوان پیشنهاد داد چوب ماهیگیری Banax Carbon Blue میباشد که یک چوب تلسکوپی سایز 3.60 میباشد و با داشتن اکشن مناسب و جنس کربن، بهترین چوب ماهیگیری میباشد که جنس کربن داشته باشد.

چوب ماهیگیری دو تیکه Excellent سایز 180

چوب ماهیگیری banax carbon حلقه تیتانیوم سایز 3.60

چوب ماهیگیری banax carbon حلقه تیتانیوم سایز 3.60

بازه قیمت 500/000 تا 700/000 تومان

در این بازه قیمت اولین گزینه چوب ماهیگیری آلبااستار میباشد که حلقه فوجی دارد و در حالت بسته 95 سانتیمتر می باشد. برای پرتاب بلند بسیار مناسب است و نسبت به رقبای خود برتری دارد. همچنین کاسی پوکی در اکثر سایز ها در این رنج قیمت هستند و یک چوب با کیفیت و بسیار سبک میباشد. جنس کربن دارد و محبوب ترین کاسی سالهای گذشته ایران می باشد. هر ماهیگیر خبره ای در استان گیلان یک عدد از این چوب کاسی در خانه دارد.

کاسی کربن پوکی

کلیک کنید

 

کلیک کنید

بازه قیمت 700/000 تا 1200/000 تومان

در این بازه قیمت میتوان بهترین گزینه را انتخاب کرد. چوب ماهیگیری فایرفاکس. چوب ماهیگیری فایرفاکس هم جنس کربن و هم جنس فایبرگلس. این چوب ماهیگیری برای پرتاب بلند مناسب میباشد. و برای استفاده در اسکله، دریاچه، آب شور و آب شیرین بسیار مناسب میباشد. از این چوب ماهیگیری برای صید های بسیار سنگین میتوان استفاده کرد.

چوب ماهیگیری فایرفاکس فایبرگلس - Fire Fox Madness - 7

چوب ماهیگیری فایرفاکس کربن - FireFox - 10

سعی میکنیم چوب های دیگری را هم در آینده به شما معرفی کنید. لطفا مقاله ما در مورد ماهیگیری را مطالعه بفرمایید.

برای دیدن آموزش های بیشتر به صفحه آموزش ماهیگیری مراجعه کنید.  اینجا
و همچنین شما می توانید به پیج ما در اینستاگرام سر بزنید و آموزش های ویدئویی ما را دنبال کنید. اینجا

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *