آموزش, چوب ماهیگیری

قیمت چوب ماهیگیری

قیمت چوب ماهیگیری

قیمت چوب ماهیگیری با توجه به جنس و متریال بکار رفته در آن متفاوت میباشد. در این مقاله به بررسی تمامی مدل های چوب ماهیگیری و قیمت آن میپردازیم. برای شناخت بهتر این مسئله باید بدانیم چوب های ماهیگیری فقط به میزان قدرت آنها قیمت گذاری نمیشوند. آنها با گزینه هایی مختلف بررسی میشوند همچون :

  • جنس
  • تخصصی بودن
  • طراحی
  • تکنیک

جنس و متریال

چوب های ماهیگیری معمولا با متریال کربن، گلس و مواد دیگر ساخته میشود. معمولا هرچه کربن استفاده شده در آن بیشتر باشد. قیمت آن بالاتر میرود. کربن وزن چوب ماهیگیری را پایین می آورد و برای بسیاری از ماهیگیران جذاب و کاربردی میباشد. اما این به آن معنا نیست که چوب هایی که در آن کربن به کار نرفته اند هیچ کارایی ندارند.

تخصصی بودن

تخصصی بودن چوب ماهیگیری نیز بسیار مهم میباشد. علت آن است که شرکت سازنده زمان زیادی صرف ساخت تکنولوژی لازم برای استفاده بهتر از ابزار برای ماهیگیران مصرف میکنند. در واقع علم و دانش خود را به ماهیگیران ارایه میکند.

تاثیر طراحی در قیمت

جدای آن که تخصصی بودن چوب ماهیگیری ارزشمند میباشد. طراحی آن نیز مهم میباشد. نوع شکل چوب ماهیگیری و حتی زیبایی آن در قیمت گذاری چوب ماهیگیری بسیار با ارزش میباشد. طراحی زیبا در ورزش ماهیگیری به ماهیگیر روحیه بهتری میدهد.

تکنیک در ساخت

تکنیک در استفاده از متریال در چوب ماهیگیری بر روی قیمت گذاری آن تاثیر بسزایی دارد. استفاده از حلقه مناسب برای نوع چوب ماهیگیری، روش های بستن حلقه ها بر روی چوب ماهیگیری. این نکات باعث عملکرد بهتر این ابزار ماهیگیری میشود و همچنین باعث اضافه شدن طول عمر چوب ماهیگیری میشود.

 

برای دیدن آموزش های بیشتر به صفحه آموزش ماهیگیری مراجعه کنید.  اینجا
و همچنین شما می توانید به پیج ما در اینستاگرام سر بزنید و آموزش های ویدئویی ما را دنبال کنید. اینجا

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *