درچه حالتی میتوانیم از ضمانت بازگشت کالا استفاده نماییم:
وجود ایراد در کالای دریافت شده
در صورت وجود هرگونه ایراد در کالای دریافت شده، مشتریان عزیز حداکثر 24 ساعت (یک روز کاری پس از دریافت کالا) باید مورد را به تیم پشتیبانی مهفیشر اطلاع دهند. تیم پشتیبانی مهفیشر پس از بررسی مورد اعلام شده از سمت مشتریان راهنماییهای لازم را جهت عودت یا تعویض کالا انجام میدهند.
مغایرت کالای دریافت شده با سفارش
درصورت مغایرت کالای دریافت شده با اطلاعات مندرج در سایت مشتری 48 ساعت (دو روزکاری) پس از دریافت کالا مهلت دارد تا مورد را به اطلاع تیم پشتیبانی برساند. پس از اعلام، بررسیهای اولیه توسط پشتیبانی مهفیشر انجام میگیرد و سپس هماهنگی های لازم با مشتری انجام می شود.
هزینه بازگشت کالا
در صورتی که کالا دچار ایراد بود یا با اطلاعات مندرج در سایت تطابق نداشت هزینه عودت کالا بر عهده مهفیشر میباشد، بنابراین پس از بازگشت کالا به مهفیشر باید تصویر برگه پستی از طریق واتس اپ یا تلگرام برای پشتیبانی مهفیشر ارسال نمایید؛ در صورت عدم داشتن فاکتور پستی امکان عودت هزینه ارسال وجود نخواهد داشت.
در صورت انصراف از خرید که شامل هیچ کدام از موارد فوق نباشد، هزینه عودت کالا بر عهده مشتری میباشد.
عودت وجه
3 تا 5 روز کاری پس از دریافت کالا توسط انبار و بررسی موارد اعلام شده از سمت مشتری، عودت وجه به حساب مشتری صورت میگیرد. توجه داشته باشید برای انجام عودت وجه حتما باید شماره کارت با نام سفارش دهنده کالا مطابقت داشته باشد.
راههای ارتباط با پشتیبانی مهفیشر
شماره های تماس: 09302208190
واتس اپ پشتیبانی: 09302208190
ساعت پاسخگویی به تماس تلفن : شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 الی 15 (به جز روزهای تعطیل)
ساعت پاسخگویی در شبکه های اجتماعی مهفیشر : از 9 صبح تا 17 شب