کمپینگ

چگونه یک مکان مناسب برای کمپ پیدا کنیم؟

مکان مناسب برای کمپ

مکان نامناسب برای کمپینگ این پتانسیل را دارد که خواب و وسایل کمپینگ شما را خراب کند و حتی برای سلامتی شما خطرناک باشد. اگر به دنبال مکان مناسب برای کمپ در طبیعت هستید. نکات و ترفندهایی که در ادامه بیان خواهد شد، مواردی هستند که باید در نظر داشته باشید. کمپینگ میتواند یک ورزش برای بالا بردن روحیه شما باشد مقاله ما در مورد کمپ را در اینجا مطالعه بفرمایید.

1- سطح زمین را بررسی کنید

سطح زمین برای کمپینگ شما باید صاف باشد زیرا دراز کشیدن روی ریشه درختان، صخره‌ها و یا قلوه سنگ‌ها برای یک خواب خوب شبانه مساعد نیست. در مرحله بعد، خاک باید نرم باشد؛ مواد طبیعی مانند چمن، برگ، خزه و یا شن و ماسه مناسب‌تر از خاک‌های سخت است.

چگونه یک مکان مناسب برای کمپ پیدا کنیم؟

2- از مسیر جاده خارج شوید

پارک کردن کمپ خود در کنار جاده علاوه بر ایجاد مزاحمت برای سایر رانندگان، خطر تصادف را نیز افزایش می‌دهد. پس خارج از مسیر جاده کمپ کنید و محیط اطراف را به طور کامل بررسی کنید تا دچار مشکل نشوید.

مکان مناسب برای کمپ

3- به خطرات طبیعی توجه کنید

پیش از برپایی کمپ با دقت به اطراف نگاه کنید تا مطمئن شوید که در معرض خطرات طبیعی مانند شکستگی یا آویزان شدن شاخه‌های درخت، سنگ‌های آویزان، رانش سنگ، سیل یا سقوط احتمالی صخره قرار نخواهید داشت. درختان محافظ خوبی در برابر باد می‌باشند، اما در صورت وقوع طوفان و رعد و برق، ایجاد کمپ زیر یک درخت تنها ایده خوبی نیست.

همچنین حشرات می‌توانند به عنوان یک خطر طبیعی تلقی شوند. به خصوص اگر در نزدیکی یک لانه کمپ بزنید. برای جلوگیری از هجوم مهمانان ناخواسته به کمپینگ شما، باید از مکان‌هایی مانند مناطق کم‌ارتفاع مرطوب یا مرطوب، آب راکد، مناطق مرطوب چمن، ساحل رودخانه و سواحل دریاچه دوری کنید.

خطرات کمپ

4- به دنبال یک بادشکن باشید

توصیه می‌شود برای یک مکان مناسب برای کمپ، به دنبال یک بادشکن طبیعی برای محافظت در برابر باد باشید. چادر خود را در کنار یک بوته کوچک، پرچین، تخته سنگ و یا صخره بزرگ برپا کنید. که در صورت افزایش باد به شما پناه دهند. اگر بادشکن طبیعی وجود ندارد. لبه‌های چادر خود را به کمک چندین سنگ ثابت کنید تا پایدار شود.

.

به دنبال یک بادشکن باشید

5- نور و سایه مکان مناسب برای کمپ

صدای جیر جیر پرندگان و اشعه‌های ملایم خورشید تمام چیزی است که برای یک صبح آرام در کمپینگ به آن نیاز دارید. اما فراموش نکنید که چادرها در صورت قرار گرفتن در معرض آفتاب می‌توانند به طور کامل داغ شوند. بنابراین سعی کنید محل کمپینگ شما در روزهای گرم تابستانی دارای سایه باشد.

این پنج نکته به شما کمک می‌کند که یک مکان کمپینگ مطلوب را انتخاب کنید. تا در فضای باز به خانه بروید؛ به این ترتیب تجربه کمپینگ راحت‌تر و خاطره‌انگیزتری خواهید داشت. چه به‌عنوان یک زوج، چه با خانواده و چه به صورت انفرادی. کمپینگ مبارک!

و همچنین شما می توانید به پیج ما در اینستاگرام سر بزنید و آموزش ها و مقالات ما را دنبال کنید. اینجا

یک نظر در “چگونه یک مکان مناسب برای کمپ پیدا کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *