آموزش ویدئویی

آموزش گره کاسی

آموزش گره کاسی

برای دیدن آموزش گره کاسی این نکات نیز مهم است. چوب های کاسی در شمال کشور بسیار رایج هستند و چوب های بسیار ساده ای هستند که وزن کمی دارند و در آنها خبری از چرخ ماهیگیری و حلقه نیست و همانند چوب های تلسکوپی می باشد. چوب‌های ماهیگیری کاسی یکی از ساده‌ترین، پرطرفدارترین و ارزان قیمت‌ترین چوب‌های ماهیگیری هستند. این چوب های از جنس کربن یا فایبر گلس یا فیبر کربن ساخته می شوند. از متراژهای کوچک در ابعاد 1.80 تا حتی 9 متر ادامه دارند. محبوب ترین متراژ آن 5.40 می باشد. برای مکان هایی که درخت در کنار حریم آب زیاد است از چوب های کاسی کوچکتری تا 3.60 استفاده می کنند اما در مکان هایی مانند دریا از چوب های 6.30 به بالا استفاده می کنند که پرتاب بلندتری داشته باشند.

آموزش گره کاسی وقتی برای شما کاربرد دارد که شما بدانید از چه ابزاری استفاده کنید. سر کاسی کرمک وصل هست که نخ ماهیگیری به آن متصل شود. این نخ به اندازه خود کاسی +20 سانت اضافه تر گرفته میشود. انتهای آن قلاب و در مسیر شناور و برای صاف ماندن شناور روی آب از سرب استفاده می شود. برای گره زدن ابتدای کرمک را فشار دهید تا در هنگام فشار آوردن برای گره زدن به سر کاسی فشار وارد نکنید.

در اینجا شما میتوانید کاسی های مختلف سایت را مشاهده کنید. برای دیدن محصولات بیشتر به بخش چوب های ماهیگیری مراجعه کنید.  اینجا  و همچنین شما می توانید به پیج ما در اینستاگرام سر بزنید و آموزش های ویدئویی ما را دنبال کنید. اینجا

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *